rocknrollergirl

Direktlänk till inlägg 5 juni 2015

Träning och student

Av Ebba Abered - 5 juni 2015 23:10

igår var jag på Solhaga och tränade för Ronny Åman med Lady. Hon var jätteduktig men var helt slut efteråt. Vi tränade på att få ner henne i form med framförallt skänklarna och tygelhjälp och det gick jättebra. Tränade även på galoppfattning från stilastående och sedan galopp på volt. Jag var supernöjd efter lektionen och både jag och Lady tycker att det är kul att komma iväg lite.

Mamma kom och tittade och tog lite bilder.

Och idag har jag varit och kollat på min kompis Klara (Fridas syster) som har tagit studenten. Så först åkte vi och kollade på utspringet för att sedan gå vidare ner till stan för att kolla när de åkte traktorflak.

En glad Klara för att äntligen ha tagit studenten.

Outfiten för dagen.

Frida och Klara

Självklart ville Kerstin prova mina tuffa brillor. Sicken tuffing!!

På kvällen skulle Thure cykla minivättern så då åkte vi och tittade på det efter att vi hade varit på Klaras studentmottagning.
Det gick jättebra och han var jätteduktig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba Abered - 16 maj 2015 23:22

Idag har vi varit med och jobbat på 3-års testet på Vreta. Jag var vid insläppet under hela dagen och släppte in och ut hästar från ridhuset där löshoppningen var. Först löshoppade de hästarna över ett antal hinder på olika höjd och sedan kollade d...

Av Ebba Abered - 13 maj 2015 14:12

Oj, oj, oj det var längesedan jag skrev nu, men har haft en väldigt bloggtorka. Men jag ska försöka sammanfatta lite vad som hänt sedan dess. Jag har bl.a. tagit det efterlängtade körkortet! Så nu är det bara att ta folkvagnen och ut och köra.    ...

Av Ebba Abered - 1 januari 2015 19:07

Gårdagens nyårsafton firades tillsammans med bästa brudarna Elin och Hannah. Vi hade Disney maraton, alltså kollade på gamla och nya Disney filmer, åt god mat och vid 12 slaget skålade vi såklart in det nya året. ...

Av Ebba Abered - 29 oktober 2014 22:12

Idag, (onsdag), har jag blivit inskriven på körskolan o haft min första körlektion. Var så himla nervös innan, köra med en okänd person, i en okänd bil i en stad jag aldrig kört i. Men jag fick iallafall köra en VW. Det gick bra förutom att bilen v...

Av Ebba Abered - 7 augusti 2014 23:57

Slänger upp lite bilder från när jag och mina kompisar Tilda och Paulina var på Harry Potter utställningen i Norrköping i tisdags. Vi är lite av vad man kan kalla Harry Potter nördar. Hade planerat att vi skulle åka dit typ sedan vi fick veta att det...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards