rocknrollergirl

Alla inlägg under augusti 2014

Av Ebba Abered - 7 augusti 2014 23:57

Slänger upp lite bilder från när jag och mina kompisar Tilda och Paulina var på Harry Potter utställningen i Norrköping i tisdags. Vi är lite av vad man kan kalla Harry Potter nördar. Hade planerat att vi skulle åka dit typ sedan vi fick veta att det skulle vara en utställning och för några veckor sedan hade vi Harry Potter marathon och tittade på alla filmerna i streck.

Jag och Paulina framför utställningen

Jag och Tilda

Jag och Paulina spelar quidditch

Selfie!!

Chillar i Hagrids fåtölj

Vingfåle

Dobby!!

Dödsrelikerna

Go Hufflepuff!!

Fågelfenix

Självklart var vi ju tvungna att köpa en ask Bertie Botts bönor i alla smaker bara för att testa. Kan ju säga att de med spy smak inte var någon höjdare.

Köpte även varsin halsduk med elevhemmet Hufflepuffs färger eftersom vi alla hamnade i det elevhemmet när vi gjorde ett test på nätet. Sorry att bilden är åt fel håll men vet inte hur jag ska vända den.

Det var jättekul på utställningen, verkligen ett minne för livet.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards